چطور می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

 برای ثبت سفارش کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده، به سبد خرید اضافه کنید و سپس مراحل تسویه حساب را طی نمایید. پس از ثبت سفارش، پیامک و ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد.

آیا برای ثبت سفارش باید حساب کاربری داشته باشم؟

خیر، امکان خرید به صورت مهمان نیز وجود دارد. اما توصیه می‌کنیم برای پیگیری بهتر سفارش‌ها و دریافت پیشنهادهای ویژه، حساب کاربری ایجاد کنید.

چطور می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

 پس از ورود به حساب کاربری، از بخش «سفارش‌های من» می‌توانید وضعیت سفارش را مشاهده کنید. همچنین لینک پیگیری برای شما پیامک و ایمیل خواهد شد.

سفارش‌ها چند روزه به دستم می‌رسد؟

سفارش‌ها معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاری، بسته به موقعیت مکانی شما، تحویل داده می‌شوند.

هزینه ارسال چقدر است؟

 هزینه ارسال با توجه به مبلغ سفارش و مقصد متفاوت است. سفارش‌های بالای مبلغ مشخصی (۹۹۹ هزار تومان) رایگان ارسال می‌شوند.

اگر در زمان تحویل در منزل نباشم چه می‌شود؟

Click here to change this text. Ac non ac hac ullamcorper rhoncus velit maecenas convallis torquent elit accumsan eu est pulvinar pretium congue a vestibulum suspendisse scelerisque condimentum parturient quam.Aliquet faucibus condimentum amet nam a nascetur suspendisse habitant a mollis senectus suscipit a vestibulum primis molestie parturient aptent nisi aenean.A scelerisque quam consectetur condimentum risus lobortis cum dignissim mi fusce primis rhoncus a rhoncus bibendum parturient condimentum odio a justo a et mollis pulvinar venenatis metus sodales elementum.Parturient ullamcorper natoque mi sagittis a nibh nisi a suspendisse a.

در چه شرایطی می‌توانم کالا را مرجوع کنم؟

 در صورتی که کالا آسیب‌دیده، تاریخ گذشته یا اشتباه ارسال شده باشد، تا ۷ روز امکان مرجوعی وجود دارد.

روند بازگشت کالا چگونه است؟

 برای بازگشت، با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. پس از تایید، کالا را ارسال کرده و هزینه شما پس از بررسی بازگشت داده می‌شود.

چطور می‌توانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟

 از طریق شماره تماس، واتساپ، یا چت آنلاین در سایت می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.